Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dåligt väder ger arbetslust?

Publicerad 2005-08-02 13:24:46 i Lite av varje,

Det här tar sig!

Är dåligt väder idag också. Svalt och mulet ute.

Egentligen borde jag tycka synd om alla som har semester och vill ha sol. Men nu får jag en stress fri dag då jag kan uträtta alla ärenden som bara läggs på hög. Slipper ha dåligt samvete för att jag sitter vid datorn istället för att vara ute och sola.

Måste handla, det är snart slut på mat nu. Igår var det så vidrigt mycket folk på ICA att jag bara sprang in och handlade det mest nödvändiga. Måtte det vara lugnare idag!

Snälla människor, åk ut till Ikano huset och stor-handla idag. Lönen har nyss kommit så det är läge nu. Shoppa, shoppa, shoppa så får jag ha ICA för mig själv. Please!

Turisterna har tagit över köpcentrat i Birsta så själv gör jag ett uppehåll i shoppandet och kommer tillbaka i slutet av augusti när alla börjat jobba igen. Då återtar vi stamkunder köpcentrat.

Finns ju annars Internet att handla från.

Bokus skickade två bra böcker till mig som jag vill börja läsa nu genast. Michael Connellys "Fällan" och Camilla Läckbergs "Stenhuggaren". Vet inte vilken jag ska börja med. Båda böckerna verkar lika bra. I Michael Connellys bok fanns det en dvd med extramaterial om boken m.m. Det var väl alldeles förträffligt. Måste kollas!

Oj nu är det dags för lunch. Bäst att springa innan maten kallnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela