Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Egen kudde

Publicerad 2005-08-30 23:06:56 i Hunden Mumma,

Nu ockuperade hunden sängen! Där fick jag för att jag inte går och lägger mig någon gång.
Men min snälla, söta hund får sova i sängen. Hon har en egen kudde. Och jag är en jollig matte. Hon tar bara lite plats.
Hon bråkar aldrig om fjärrkontroller. När hon var valp tuggade hon lite lätt på en fjärrkontroll. Blev inte värre än så. Några märken efter vassa valptänder är inget att gnälla om.

Hur många hundägare har sina egna söta hundar sovande i sängen?

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-08-30 23:29:07

Är ju ingen hundägare, men om, så hade nog jag åxå knött med vovvsen på kudden! Men en av mina fyra, sover i min säng, den största, o det är väl helt okej,, men han snarkar nått fruktansvärt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-08-31 01:09:58

Vackra katter är bra också.

Även om min hund försöker jaga upp dom i träd.

Jag gillar iallafall katter

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-08-31 20:58:05

Min ena hund delar säng med oss... det är den lite mindre av hundarna... tiken Originalvovven.

Bortbytingen är inte van att ligga i sängar men skulle nog gärna ligga nära matte en liten stund. Men det har Originalvovven stävjat. Hon morrade till och fräste... och Bortbytingen rann ner ur sängen och nu får jag inte upp honom igen.

Och han blir så svettig så han gillar det svala golvet bäst.

Postat av: Carina

Publicerad 2005-09-01 20:02:00

Kan avslöja att min hund, Thelma (Irländsk Terrier) mer än gärna delar säng med sin matte.Trots att vi bestämde att hon ALDRIG skulle få det :) Till saken hör, att även hennes kompis Spiro brukar vara här och tillbringa natten i "stora" sängen.....

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-02 00:10:11

Re Nina:
Dom har sina vanor! Min hund tycker också att det blir varmt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-02 00:13:31

Re Carina:
Jag bestämde också att min första hund aldrig skulle få sova i sängen. Haha :)

Nu har jag kapitulerat för längesedan!

Men vi får plats allihopa!

Postat av: moria

Publicerad 2006-03-14 19:36:53

Hunden sover så klart på sin egen kudde - i min säng.

Postat av: Darkangel svarar moria

Publicerad 2006-03-15 01:02:53

Det låter underbart!
Precis som det ska vara! :)

Var är bilderna?
/D

Postat av: moria

Publicerad 2006-03-18 16:07:22

..tyvärr, inga bilder.
Själv sover jag f.ö. mycket bättre tillsammans med min hund än med ngn (annan) människa - jo, hon snarkar, men det väcker inte den där vanliga ilskan i mig...

Postat av: moria

Publicerad 2006-03-18 17:36:23

Måste bara testa det här igen. Skrev nåt innan, med det tycks ha försvunnit. Är det jag som är "dum" eller det nåt annat "fel"? Får väl se.

Postat av: moria

Publicerad 2006-03-18 17:37:49

Jaha, nu är det där igen...
Sådär är det jämt.

Postat av: Darkangel svarar moria

Publicerad 2006-03-19 15:05:06

En hund som snarkar kan man inte bli irriterad på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela