Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Femman v.32

Publicerad 2005-08-10 19:42:30 i Lite av varje,

  1. Vilket är det bästa rådet du fått, varför och av vem fick du det?
    Svårt att välja ett bra råd eftersom jag är ganska dålig på att lyssna på goda råd.

  2. Vilket är det sämsta rådet du fått, varför och av vem fick du det?
    Är nog bättre på att lyssna på dåliga råd. Tyvärr!

    Tror att jag väljer ett råd som jag fick av min före detta chef. Ett av många råd.
    Att börja studera igen och läsa in fler högskolepoäng. Hade varken lust eller ork att studera just då.

  3. Vilket råd skulle du vilja ge, till vem och varför?
    Lyssna inte på så många råd från hundhatande chefer. Det rådet delar jag med mig till alla.

  4. Har du använt någon bok som konsult, vilken då, funkade det?
    Har alltid nya böcker som jag konsulterar. Dom brukar fungera så länge jag är engagerad i ett ämne. Sen släpper jag böckerna. Dom får stå kvar i bokhyllan till nästa storstädning.

  5. Om du idag träffade dig själv for 10 år sedan, vilket råd hade du då velat ge dig själv for 10 år sedan?
    Lyssna inte på alla dåliga råd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela