Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Friidrott framför TV

Publicerad 2005-08-07 13:33:28 i Lite av varje,

Känner mig nästan otäckt pigg efter att ha gått en snabb promenad. Jag kastade mig direkt ur sängen och ut i duggregnet för att gå stavgång i en timme. Måste variera promenaderna lite. Så stavgång får duga.

Frukosten fick vänta tills vi kom hem. Vilken bra tajming vi hade! Precis när vi kom hem öppnade sig himlen och regnet fullständigt vräkte ner. Regnar fortfarande så häftigt att det dånar mot taket.

Carro var på gång i friidrotts-VM och med en god, fräsch frukost känner jag mig superpigg!

Redo att kämpa framför tvn idag också. Att Carro & Co kämpar betydligt mer är bara som det ska vara. Dom gör sitt jobb på tävlingsarenan och jag gör mitt framför tvn.

Nu är det dags att kolla tvn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej