Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Funderat klart om tjejsnack

Publicerad 2005-08-16 23:20:57 i Lite av varje,

Tjejsnack är tillbaka efter sommaruppehållet.

 

  1. Trivs du bäst i byxor eller i kjol?
    Trivs bäst i byxor. Passar mig bäst eftersom jag vanligen är på språng mellan olika hundpromenader.
    Har alltid så många blåmärken på benen att det inte ser klokt ut när jag har kjol.

  2. Går du helst med eller utan skor på sommaren?
    Med skor. Tyvärr fula, trista joggingskor eftersom jag har ont i en häl.

  3. Tycker du bäst om sommaren eller vintern?
    Sommaren är överlägset bäst! Jag älskar sol och värme.
    Vintern känns som en enda lång pina med kyla och snö.

    Vill helst flytta till ett land där det är värme året om. Jag funderar helt seriöst på det. Är min planering på lite lång sikt att flytta och slippa kylan i Sverige under den mörka kalla årstiden.

  4. Använder du smink eller är du helst osminkad till vardags?
    Jag använder lite smink till vardags. För det mesta bara läppglans och rouge. Ser så blek och glåmig ut annars. Jag gillar verkligen läppglans.

    Men jag har definitivt inga problem med att gå ut helt osminkad.

  5. Lägger du nycklar och andra prylar i fickorna eller använder du handväska?
    Nycklar och tusen andra prylar ligger i handväskan. Fast väskorna är mycket välorganiserade.
    Däremot får prylarna åka ner i fickorna när jag är ute på hundpromenad. Tur att mobiltelefoner och digitalkameror är små. För det börjar nästan bli löjligt många saker som ska med på hundpromenaderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela