Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Glad för mycket beröm

Publicerad 2005-08-13 22:51:11 i Sweets for my sweet,

Beröm fungerar som sagt bra även på mig.

 

Fick beröm för den goda maten jag lagade idag. Tack, tack!

Får leva på det idag.

 

Fick inget beröm för mitt nytonade hår. Kan bero på att jag alltid håller på och tonar håret. Ingen som ser skillnaden före och efter. Eller också tycker dom att det ser för jävligt ut.

I så fall fick jag kanske beröm eftersom ingen sa något.

Spelar ingen roll vilket det nu var. Jag tycker att håret är fint. Blankt igen, precis som det ska vara. Nu är dom blekta, torra sommarslingorna borta.

 

Jo du Honey, tjejer vill ha beröm. Du ska också få väldigt mycket beröm snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela