Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Halva, halva reapriset!

Publicerad 2005-08-22 22:11:06 i Lite av varje,

Från och med denna vecka har vi som inte arbetar kontorstider tagit tillbaka köpcentrat igen.

 

Vi strosar runt i affärerna och tittar på nya höstkläder som vi inte har råd att köpa. Fikar i lugn och ro på caféerna.

Kollar på nya modeller av mobiltelefoner. Är en dröm att göra det en måndag när skolorna precis börjat. Försäljarna har hur mycket tid som helst.

 

Hittade ingenting åt mig själv utan handlade åt min familj istället. Dom blev glada över mina fynd.

 

Halva, halva reapriset är det som gäller nu i några dagar. Sen kommer lönen. För dom som har en lön.

Tror att jag ska strunta i shopping nu ett tag.

 

Börjar känna mig som halva, halva reapriset själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela