Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Huvudvärk

Publicerad 2005-08-22 22:15:14 i Lite av varje,

Får bara ont i kroppen av att gå i affärer för mycket. Får huvudvärk igen.

Det börjar bli en dålig vana att få huvudvärk. Har klarat mig utan det i flera år nu. Behöver ingen mer huvudvärk. Det räcker så bra ändå.

 

Efter en halvdags shoppande värker kroppen som om jag tränat hårt på gymmet.

Problemet är att det inte är träningsvärk.

Är roligare med träningsvärk. Faktiskt! Det går över efter några dagar. Sen är man fräsch igen.

 

Får ta till värktabletterna igen. Imorgon ska jag inte ägna mig åt något som har med shopping att göra.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2005-08-23 13:38:51

Tyvärr har jag ingen blogg eller liknande där man kan se bilder. Hur gammal är din vovve? Min Nemo är en unghund på 1,5 år och världens raraste.

Postat av: Julia

Publicerad 2005-08-23 13:39:48

Oj, ursäkta.. kommentaren hamnade på fel inlägg.. :)

Postat av: Julia

Publicerad 2005-08-23 13:58:29

Läste vidare, 6 år. Lapphundar är faktiskt väldigt lugna av sig. Här i veckan var vi på en fjälltur och bodde i tält (tält och hund brukar ofta inte vara en så bra kombination, varmt och trångt). Nemo lade sig mitt bland sovsäckarna och där sov han gott hela natten och vaknade inte förrän jag skulle ge honom frukost. Kul hund.. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-08-23 22:57:35

Hej Julia!
Kul att jag får läsa om din lapphund!
Nemo är ett fint namn. Vad duktig han är som fixar att sova i tält.

Men dom är lugna. Jag håller med om det. Busiga när det gäller men dom har också en otrolig förmåga att koppla av när det behövs.

Nu sover min sötis under sängen. Hon vilade en stund i sängen men det blev för varmt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela