Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

I natt

Publicerad 2005-08-09 00:44:36 i Min hälsa,

Strategi för nattens sömn:

  • Ta en melatonintablett.
  • Kolla på några avsnitt av CSI på tv. Nacken värker för mycket för att jag ska klara av att läsa. Det är nog lika bra att ta en extra värktablett mot nackbesvären.
  • Göra mina trista avspänningsövningar. Kan tänka mig betydligt mer sköna avspänningsövningar. Men får väl nöja mig med dom här i natt.
  • Ta två sömntabletter när jag börjar bli trött.

 

Sova! Yes!

Kommentarer

Postat av: coola morsan

Publicerad 2005-08-09 00:54:28

Vet hur det är. Att somna är en konst jag inte behärskar. Däremot kan jag sova hur länge som helst på mornar och förmiddagar.

Och inte är det lätt att få nåt endaste litet piller utskrivet i dessa dagar eftersom halva Sverige är storförbrukare.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-08-09 16:37:38

Att det ska vara så svårt att få några stackars futtiga piller. Kan bli storförbrukare bara genom att tänka på hur jobbigt det är att tjata om recept med läkare.
Glad att det är fler som gillar att sova på morgonen!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela