Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Spanien nästa?

Publicerad 2005-08-07 01:19:02 i Lite av varje,

Vad kallt det är! Åtminstone här vid fönstret där jag sitter. Det är ju bara 7 augusti. Det känns som om det bara var igår vi flyttade ut till stugan. Då var det värmebölja och hela Sverige (nästan!) svettades och njöt av värmen.

Nu regnar det och blåser kallt. Börjar kännas som höst i luften här.

 

Det är inte klokt! Höst redan i början av augusti. Jag vill inte!

 

Hösten är vacker med alla vackra höstfärger och den är perfekt för att komma igång med träningssäsongen igen. Men sen kommer ju vinterhelvetet och då vill jag inte vara med längre.

Snälla Göran, Fredrik eller EU gör något åt vår korta sommar! Jag lovar att rösta på dig Fredrik bara jag får en lång, evigt varm sommar häruppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela