Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 35

Publicerad 2005-08-30 00:03:36 i Lite av varje,

Dags för veckans tjejsnack.


Sommarresumé.

1. Har du haft en skön sommar?
Ja det har jag! Fast den har varit väldigt annorlunda. Har inte solat mycket i sommar.

2. Stannade du i hemlandet eller har du varit utomlands på semestern?
Stannade i Sverige. Det var brist på pengar i sommar. Men det var bara skönt att vara hemma.

3. Är det viktigt för dig att vara solbränd?
Inte nu längre, solade mycket mer förut.
Men jag är för blek nu. Ser mest sjuk ut. Blek mager och sjuk. Det borde åtgärdas.

4. Har du något sommarminne du vill berätta om?
Utflykterna till Hudiksvall och Umeå var bra. Solen skiner alltid när jag är i Hudiksvall.
Måste skriva mer om Umeå. Får tänka efter lite innan jag skriver bara. Vet inte om alla jag känner i Umeå gillar att bli nämnda på bloggen.
Vet definitivt en som inte gillar min blogg.
Men han får lida lite.

5. Tycker du det varit för varmt?
Nej!
Det var nog bara två veckors riktig värme här. Jag var ledig då och trodde att hela sommaren skulle bli varm. Jag gillar verkligen värme.

Längtar efter dom varma dagarna nu.

Men det är skönt med mörka kvällar också. Får tända ljus inne och mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela