Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Deckare och en hemlighet

Publicerad 2005-12-27 23:11:51 i Böcker,

Nya böcker att gosa med. Har ingen annan att gosa med under duntäcket nu. Så jag går in för läsningen.

Mias hemlighet. Maria Eriksson fortsätter berättelsen om sitt liv. Denna gång utan Liza Marklund. Jag börjar med den boken.

En märklig affär av Peter Robinson. Alan Banks och Annie Cabbot fortsätter att utreda nya fall. Jag gillade hans tidigare böcker så jag hoppas att den här är värd pengarna.

Ett sista andetag av Stephen Booth. Nu är det ett annat par som utreder mord, Ben Cooper och Diane Fry. Tror att jag kommer att bli nöjd med båda deckarna.

Den bok jag läser nu är så dålig att jag inte ens orkar skriva vad den heter. Bort med den. Tillbaka in i bokhyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela