Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Desperate housewives

Publicerad 2005-12-15 20:32:21 i TV och DVD,

Nu har jag duschat kallt, rullat mig i snö, käkat tre kexchoklad.
Inget hjälper. I’m still in heat!

Nu får jag sätta på tvn. Det enda som vill bli påsatt i mitt hus just nu.
Desperate Houswives, hela säsong 1 landade i min brevlåda idag. Den serien bör väl passa mig.
Jag har inte sett ett enda avsnitt. Nu är det dags.

Först ska jag lägga ut några bilder som jag tog igår när jag hade sex. Kommer strax.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2005-12-16 18:43:17

hoppas du gillade Desperate housewifes.. Den serien är ju så beroendeframkallande så det är skrämmande =)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-16 21:07:29

Ja, jag gillar serien!
Ruggigt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela