Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Duntäcket

Publicerad 2005-12-01 12:41:42 i Dagens,

Eftersom snälla grannen gick ut med hunden i morse så kunde jag lägga mig igen vid sjutiden.
Först duscha och tvätta håret. Sen kröp jag ner under sköna duntäcket.
Somnade!
Känns som om jag sovit en hel evighet. Det blev bara ca 4 timmars sömn men det räcker för ett tag. 

Men tankarna på att möblera om glömmer jag nu. Det blir otroligt opraktiskt och fult i sovrummet om jag släpar in dator och hyllor och…
Nej, jag vill inte.

Tur för grannen. Tror inte att han längtar efter att släpa runt på möbler direkt när han kommer hem från en tjänsteresa.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2005-12-01 15:41:47

Gud va skönt det lät .. lägga sig under duntäcket och somna 4 timmar .. mmmmm dagdrömmer om det.

*kram*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-01 15:42:23

det va ju jag jö ... varför kommer den inte ihåg mig .. dumma dator ellervaddetnuär:-/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela