Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Planket

Publicerad 2005-12-14 22:57:06 i Dagens,

plank

Jag hade en bild på mitt plank. Nu jävlar slipper jag se dom sura hundhatarna när dom går till sin stuga. Kvinnan i familjen är otroligt sur. När hon går förbi min stuga så sträcker hon upp sig så hon ser ut som om hon är stelopererad.
Jag får lust att göra något riktigt vansinnigt när jag ser henne. Vet inte riktigt vad men…
Nu är mannen i familjen polis så jag håller mig på mattan.

Det kanske är synd om dom. Dom kommer till sin stuga och stannar där högst två veckor. Under den korta tiden bråkar dom med alla grannar.
Alla drar en lättnadens suck när dom åker hem. Vi hissar flaggorna och skålar i champagne.

Vilken trist semester dom måste ha.
Eller också går dom loss rejält på att bråka med folk. Kanske blir upphetsade som fan av att bråka med grannar.


Kommentarer

Postat av: anita

Publicerad 2005-12-15 00:59:55

Dom har väl bråkat med sina grannar där dom bor o grannarna slutar bry sig, så dom hoppas väl på bättre resultat i sin sommarstuga istället. Tro du inte de? *S*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 01:24:45

Re anita:
Deras grannar hemma har nog ett helvete. Dom går säkert på Valium hela dagarna. Då blir dom lugna och bryr sig inte.
Jag får börja med Valium jag också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela