Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Rea eller rotfyllning

Publicerad 2005-12-27 18:08:52 i Dagens,

Ingen rea för mig idag heller. Nej tack!
Jag gör hellre en rotfyllning hos tandläkaren än att slåss med förkylda, jullediga människor i varuhus.
Jag är otroligt trist! Jag vet. Jag gillar ändå inte att trängas med folk i affärer.
I slutet av januari brukar jag kunna göra fynd på rean i klädbutikerna. Då brukar jag känna mig lite sugen på att shoppa loss!
Nu känner jag mig sugen på … Ja, det vete fan vad jag är sugen på.
Har nyss grävt i Alladin asken så jag är nöjd när det gäller choklad.
Jag är sugen på sol, sex och värme.
Inte nödvändigtvis i den ordningen.
Men sol vill jag definitivt se nu.
I förrgår var det storm här. I går var det snöstorm här.
Idag var det bara grått och mulet. Ingen sol här inte.
Jag vill se solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela