Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sexbrist igen

Publicerad 2005-12-15 19:19:53 i Sweets for my sweet,

Nej, så mycket mer sex blir det nog inte idag. Ska inte överanstränga mig.
Men jag tror att världen stannade några sekunder. Darkangel har haft sex! Halleluja!
Tyvärr MyyZz så är det slut med myset nu.
Får ta till kexchokladen igen.
Att det ska vara så trögt.
Min hund behöver bara gå utanför dörren så blir hon uppvaktad av stiliga hundpojkar.
Jag har varit utanför dörren i flera timmar och inte fått ett enda erbjudande.




Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-15 20:55:31

*tjurar* ... dumt att sexet är slut. :-( Du lukter INTE lika tilldragande som din vovve .. det är där problemet ligger ... eller så är det mäns näsor det är fel på ;-) *fnittrar lite*

*kram* vän ..

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 21:07:41

Re MyyZz:
Undrar vad dom gillar för doft?
Hundar har det lättare! :)

Postat av: anita

Publicerad 2005-12-16 00:16:51

Och jag har inte fått sex sen april i år, undras när nästa gång kommer???

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-16 00:22:00

Re anita:
Fan också!

Ja nu väntar väl ett halvårs öken för mig igen!

Det är som jag säger. Min hund har ett mer spännande sexliv! Hon får hur många kavaljerer som helst. Dessutom nobbar hon dom!

Kanske tomten kan komma med lite sex?

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-12-16 08:33:53

Sen i april? Klagar ni för att ni inte har haft sex på ett halv år...jaja...fast iofs så var det jobbigare när man varit utan ett halvår än det är nu...Nu har jag ju glömt hur det var och hur man gör..och lika bra är det. Dumt att väcka den björn som sover säger dom ju.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-16 17:17:52

Re Humlan:
Ja, nu har jag fått mersmak!
Mer vill ha mer...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela