Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Stängsel

Publicerad 2005-12-14 22:39:50 i Dagens,

st1

Jag letade bilder på hårddisken. Hittade denna fula bild.
Att jag tar bilder på min sommarstuga är inte ovanligt.
Däremot undrade jag över varför jag tog en bild på kompoststängslet. Inte något särskilt snyggt staket.
Det är praktiskt när jag måste stänga in hunden. Det finns hundhatare i mitt stugparadis som inte gillar att hunden får springa lös. Dom hatar mig också förresten. Bara för att jag har hund. Jag hatar dom också. Varje gång dom går över min tomt för att komma till sin stuga så brukar jag skrika och spotta efter dom. Nej, det gör jag självklart inte. Även om jag har god lust.
Jag har satt upp ett stort plank så att jag inte ser dom. Undrar om jag har någon bild på planket?

Kommentarer

Postat av: christer

Publicerad 2006-01-07 01:39:05

Vi monterar stängsel om du skulle vara intresserad..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela