Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tomt i hälsokostaffären

Publicerad 2005-12-08 22:53:29 i Dagens,

Eftersom jag kände mig så extremt trött gick jag in i en hälsokostbutik. Var inga människor därinne heller.
Jag strök runt hyllorna och letade efter något uppiggande. Vitaminer, Ginseng, amfetamin.
Vad som helst som gör att man blir pigg.
Nu brukar det ju aldrig fungera så jag gick ut därifrån. Dyra piller säljer dom också.

Jag köpte en bakelse istället. Det var åtminstone gott!  
Socker chocken gör att man blir pigg en stund.
Sen tänkte jag åka till Max och äta ett hälsosamt Maxmål.
Jag har gått ner i vikt.
Det måste åtgärdas med fett och socker.

Kommentarer

Postat av: anita

Publicerad 2005-12-09 01:09:04

Reklambladet jag fick hem igår står det "Prova Rosenrot. Piggast i vinter. Rosenrot är vår effektiva energibomb". Testa du lär nog bli pigg och alert. Finns på hälsokotaffären.

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-12-09 14:20:38

Men...

en del säger att man blir sexgalen av Rosenrot juh...

Postat av: anita

Publicerad 2005-12-09 18:51:33

Det kan hända att man blir, hm... *s*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-09 21:14:59

anita
Nina på Johangården

Neeeej!
Jag vill inte bli mer sexgalen.
Det räcker nu!
Hmm...
Fast det är klart. Jag kan ju testa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela