Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vänner?

Publicerad 2005-12-26 23:10:10 i Dagens,

Nu har jag pratat med alla mina kära vänner IRL.
Alla har firat jul på något sätt! Konventionellt eller mindre konventionellt.
Jag är glad att alla mår bra! Särskilt glad är jag över att ”the love of my life” har det bra!

Dom jag inte hört något från nu stryks från min lista över vänner.
Jag är trött på ”vänner” som inte orkar höra av sig. Jag blir lite orolig när människor inte svarar på telefon eller sms. Sen får jag höra riktigt dåliga ursäkter om att mobilens batteri laddat ur eller att det varit fel på vanliga telefonen. Sure! I fyra dagar. Nej, ni ”vänner” som inte vill ha kontakt med mig slipper det i fortsättningen.

Vad jag surnade till nu då! Ska ta lite mer choklad så kanske jag blir på bättre humör. Nej förresten, jag ska sura lite till över mina ”före detta” vänner!

Nu ska jag se vad mina bloggvänner har gjort idag! Det är bättre än att äta sig fet på choklad!


Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2005-12-26 23:53:00

Jag har sett ordet IRL många gånger men inte funderat på förrän nu. ICQ också. Jag kör med MSN, men kan det vara samma sak eller?

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-12-27 00:32:26

Skriva om sex?

Nä, jag bara luras lite... fast vi kvinnor ska ju enligt en viss tidning skriva mest bara om sex. Så jag antar att jag får dra mitt strå till stacken... och det var väl det jag gjorde. Med höet, menar jag.

Och inte var det speciellt mycket sex i det inlägget inte. Måste bättra mig!

Postat av: cornelia

Publicerad 2005-12-27 10:11:12

Jag kan blogga och äta choklad på samma gång!

Postat av: Salina

Publicerad 2005-12-27 15:06:59

Hej åhå!!

Här i cyberspace har du iaf många vänner som kikar in hos dig och lämnar en rad eller två. Denna är från mig och med hopp om att du haft en riktigt god jul!!

Kramelikram
/Salina

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-27 17:18:37

Re Anne-Maj!
In real life.
Jag vill bara visa att jag har några vänner i verkliga livet också. Haha!
Fast några gjorde jag slut med igår! Jaja. :)

Postat av: Danne

Publicerad 2005-12-27 17:20:06

Det går grandiost jäkla bra att kombinera choklad och blogging har jag märkt -för att tipsa en smula- och en kopp kaffe till det skadar aldrig heller.

Hoppas du haft en härlig Jul!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-27 17:20:44

Re Nina på Johangården:
Nej det var väl mest rubriken på ditt inlägg.
Men jag är glad att du ska bättra dig!
Mer sex på Ninas blogg! :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-27 17:23:21

Re cornelia:
Sitter du där framför datorn och mumsar choklad!
Ja vad fan, det måste väl gå bra!
Jag har ätit så grymt mycket choklad nu. Håhåjaja!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-27 17:25:55

Re Salina:
Hej vännen!
Kul att lämnar några rader till mig!
Måste kolla hur det går nu för dig med Mr Big!
Såpor i verkliga livet slår allt. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-27 17:28:32

Re Danne:
Ni är några riktiga små sabotörer! Jag som trodde att man inte kunde äta choklad framför datorn. :)Fan, snart sitter jag här med en stor ask Alladin och vräker i mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela