Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Varmt i sängen

Publicerad 2005-12-15 13:39:52 i Sweets for my sweet,

Efter min sexiga natt sov jag så underbart gott. Ända till klockan 12 (!).
Skulle gärna vilja fortsätta med övningarna idag. Stanna kvar i sängvärmen.
För det blåser ute. Verkar jävligt otrevligt att behöva gå ut i skitvädret.
Men hunden är redo.
Hon är redo på mer än ett sätt. För nu löper hon, äntligen. Jag har ju trott att hon börjat löpa tidigare men tagit fel.
Nu är hon in heat. Dags att gå ut och spana efter hundpojkar.
Matte är som vanligt in heat all the time.

Jag var inte tyst i sängen i natt. Inte Honey heller. Om ni nu är intresserade.
Men nu:
En kort promenad. Mer sex. Mat. TV. Ännu mer sex. Låter det bra?
Låter som en dröm, tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Ca

Publicerad 2005-12-15 13:57:00

Fortsätt bara..... ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 17:13:03

Re Ca:
Måste hämta luft emellanåt! :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-15 17:46:13

åhhhh .. mysigt :-) ring telefon riiiing .. han e inte hemma .. *muttrar*

mys åt mig oxo :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela