Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Alltid Buffy

Publicerad 2005-07-30 02:12:47 i TV och DVD,

Fast godis är gott!

En påse godis och några avsnitt med Buffy är livskvalitet. Jag håller fullständigt med Maria.

 

Buffy är förresten alltid livskvalitet! Inte bara när man är sjuk.

Serien kan avnjutas när man är frisk, trött, pigg, glad eller ledsen.

 

Har sett alla avsnitt nu och har total Buffy abstinens.

 

Jag har hunnit med att se Angel också. Serien är bra men väldigt mörk. Lite depressiv för mig. David Boreanaz utan en positiv och tuff Vampire Slayer är inte samma sak. Bättre tycker några men jag saknar en tuff tjej i serien.

 

Men olycklig kärlek i tv serier får mig att gå igång. Olycklig kärlek med lyckligt slut är en höjdare i tv serier.

Det kanske är en höjdare i verkligheten också! Men det lär jag väl aldrig få uppleva.

 

Nu tittar jag på Tru Calling för att stilla lite av Buffy abstinensen.

Kommentarer

Postat av: Jennix

Publicerad 2006-01-13 18:17:01

Fascinerande! Jag sökte på Interceptor för att kolla vad jag ger min hund och så hamnade jag här, började läsa och har också haft depression, varit/är sjukskriven, gillar Buffy o Angel! :D

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 18:21:47

Re Jennix:
Har hunden rävskabb?
Medicinen fungerar bra på min hund.
Internet är verkligen fascinerande.:)

Hoppas vovven blir bättre! Vad är det för hund förresten?

Buffy rules!
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela