Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

CSI för humöret

Publicerad 2005-07-20 22:15:53 i Min hälsa,

Förra natten sov jag nästan normalt!

 

Det var ju underbart men vilket dåligt humör jag varit på hela dagen. Har skyllt på det fuktiga och grå vädret, har skyllt på att jag inte hunnit äta alla måltider, gnällt över huvudvärk. Letat alla ursäkter som kan förklara en helt vidrig pestdag.

På hundpromenaden blev jag störd av att få SMS. I bilen ringde mobilen för mycket. På Apoteket var alla för långsamma. I och för sig är dom alltid det men receptarien var så trevlig att det inte fanns fanns en chans i världen att jag kunde låta mitt dåliga humör gå ut över henne.

Det är kanske inte meningen att jag ska sova på nätterna.

Bättre att hålla sig vaken på natten och vara som en solstråle på dagen. Eller…?

 

Försöker med att ladda DVDn med en bra serie. Får plocka fram CSI från hyllan och plöja genom några avsnitt.

 

Sen är jag nog vaken inatt och är säkert på bättre humör imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela