Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Godnatt eller godmorgon

Publicerad 2005-07-13 05:34:19 i Min hälsa,

Jamen nu är klockan 5.30 på morgonen. Kanske ska göra ett försök att sova då.

Vi skulle få svalare här idag men det är redan 18 grader ute.
Yes för sommar! Även om det är varmt i sovrummet.
No för sömnproblem! Tur att Mumma är morgontrött. Hunden sover gärna till kl 10. Före kl 7 tittar hon inte ens på mig om jag kliver upp.

Är du ute med hunden nu Pyret? Du som är så otroligt morgonpigg.
Men du, ring inte till mig på morgonen. Ring inte överhuvudtaget. Jag är less! Stick på semester nu. Eller jobba. Eller gör vad du vill.

OK jag gör ett försök att sova. Kan ju få sova 3 timmar om jag har tur.
Sen är det dags för förmiddagspromenaden.


Och god morgon alla som har sovit gott!

Vi får nog en härlig och solig dag idag också.

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela