Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ömma fötter

Publicerad 2005-07-19 11:25:12 i Hälsporre,

Efter en dags vila så känns foten genast bättre.

Är helt smärtfri just nu! Ingen häl som värker. Ingen senskida på foten som är svullen och öm. Det räcker ju aldrig med bara ett problem. Jag tyckte att värken från hälsporre räckte så bra som det var. Men med Sjögrens symtom så har andra delar på foten börjat krångla.

Annars var väl mina söta fötter den del på kroppen som värkte minst.

 

Men nu ska jag köra bil och springa in och ut ur affärer under några timmar och då brukar värken komma tillbaka snabbt.

 

Hur gör ni som har samma problem med hälsporre som jag har med skor? På sommaren alltså. Mina bra (!) sandaler är inte bra att gå i eftersom dom är alldeles för hårda och stumma. Men jag har inte råd att köpa nya nu.

Är inte särskilt fräscht med joggingskor och specialanpassad sula i sommarvärmen.

I en av kommentarerna skrev Veronika om Scholls skor men dom har jag redan provat.

 

Kom med fler förslag på fina och sköna sommar sandaler!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela