Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Positivt om vikt

Publicerad 2005-07-30 02:08:26 i Lite av varje,

Det är bra att blogga för då hinner jag inte äta på natten. Jag gillar att äta godis framför TVn.

Godis är gott!

Men vid datorn hinner jag inte med att äta. Så har vikten minskat också.

 

Är inget större fel med min vikt, den är helt normal nu. Men lite finputsning av formen känns helt ok.

 

Även om jag missade formtoppningen inför Beach 2005 kommer jag att vara smal i höst. Bra!

Då kommer höstkläderna att sitta perfekt. Då kommer höstpromenaderna att kännas lätta att gå. Mindre belastning på min onda häl är bara bra det med.

Hunden har perfekt vikt nu igen.

Mina två grannar har gått ner i vikt med hjälp av viktklubben.

Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela