Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sommarfräsch

Publicerad 2005-07-28 11:20:29 i Lite av varje,

Har sovit så gott inatt att det känns som ett mirakel har inträffat.

Är det så här det känns att vara helt utsövd? Det är verkligen inte ofta jag känner mig så frisk och pigg direkt när jag vaknar.

 

Nu är håret äntligen nyklippt och tonat i fina färger. Det blev så fint!

 

Köpte ett nytt te igår. Det heter Sommarfräsch och det passar ju mig bra idag!

 

För idag är jag också sommarfräsch!

 

Solen skiner ute idag och det blåser lite så en pulspromenad med hunden kommer att sitta fint nu. Språkpoliserna gillar visst inte att man skriver power walk så att jag provar väl med att skriva pulspromenad istället. Om nu någon förstår vad jag menar då?!

 

Sommarfräsch är ordet för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela