Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bra deckare

Publicerad 2005-06-16 21:37:14 i Lite av varje,

Fick två bra deckare från Bokus idag. Förhoppningsvis!

Anna Janssons senaste bok, "Svart Fjäril" och Henning Mankells "Kennedys hjärna". Vet inte riktigt vem jag ska börja med.

Bläddrade i Annas bok och såg till min förvåning att hon skriver om en tjej som kallas Pyret!

Hallå där, Pyret är ju min egen Honey!

Undrar vad Pyret gör ikväll förresten. Inte lätt att hålla koll på honom.

Men många pussar till dig Pyret var än du är!!!

 

Hoppas att dom nya böckerna är riktigt spännande! Vill ha en bok som jag knappt kan lägga från mig. Som jag läser ut på en natt.

Läser just nu Åke Edwardssons senaste bok "Rum nummer 10". Men jag tycker att den känns seg. Har snart läst halva boken och det har inte hänt särskilt mycket.

Däremot var Roslund/Hellströms senaste "Box 21" rå, spännande, aktuell. Faan vad dom skriver bra! Vilket helvete trafficking är. Det tjejerna går igenom skulle ingen människa behöva uppleva. Köp boken. Läs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela