Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tru Calling

Publicerad 2005-07-01 00:29:57 i TV och DVD,

Nu måste det bli fint väder! Sol i mängder. Varmt! Så jag kan flytta ut till stugan.
Där det bara finns en pytteliten TV. Annars kommer jag att sitta framför TV varje sommarkväll och titta på serier. Ikväll hann jag med "Murder City" och "Tru Calling". Inte några favoriter men jag ser dom ändå. Jag har börjat titta på varenda ny serie som sänds i sommar.
Varför måste jag se så mycket på TV? För att jag är TV-beroende. Helt klart beroende!
Förut var jag beroende av jobbet. Jobbade jämt. Fanns inga gränser.
Sen blev det datorn. Bodde framför den.
Nu är det TV-serier som gäller. TV-serier på DVD är guds gåva till mänskligheten. Ja åtminstone för oss som har sömnproblem.
Vill egentligen köpa en portabel DVD-spelare som jag kan ta med mig till stugan så jag kan gosa ner mig i sängen och titta på favoritserierna. Men det kommer inte att bli någon succé att framföra den idén för familjen.
Alltså, ut i solen imorgon. Samla energi inför helvetesvintern som kommer.
Men nu är det kallt och blåsigt. Lika bra att titta lite till på TV. Stilla beroendet. I förväg.
Förresten kan jag inte ta med mig datorn till stugan. Men om jag köper en bärbar dator…

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2006-06-04 21:58:58

när kommer nya av snit av tru calling
nu tittar jag varje torsdag på gohstwhisper
med jenifer love hewit

Postat av: sasa

Publicerad 2010-03-13 08:06:12

honghong

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela