Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

TV trygghet

Publicerad 2005-06-20 23:56:51 i TV och DVD,

Men nu är det dags för lite seriöst TV tittande. Måste kolla Super-Nanny och se vilka små pestbarn hon hälsar på idag. Det är så otroligt sött att se när alla kramas på slutet och är så käckt urgulliga. Jag gillar gulliga slut ibland.
Om hennes metoder är vettiga har jag ingen aning om. Låter lite jobbigt med hennes naughty corner.
Måste komma ihåg att fråga mina kompisar som har barn. Måste fråga M som har en vuxen härlig son och som dessutom själv är en alldeles utmärkt förskolelärare. Hon har både teori och praktik alltså. Får återkomma om det.

Själv får jag väl vänta på att Pyret hör av sig så jag kan få känna mig lite lyckad som hundägare. Gick inte så bra idag.

Sen se lite Boston Public eller varför inte kolla några avsnitt av Cityakuten på DVD.

Måste sova lite också! Helst mycket men det vore väl en stilla nåd att bedja om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela