Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Valpar i sängen

Publicerad 2005-07-01 00:38:17 i Lite av varje,

Måste hinna läsa ikväll också. Har äntligen kommit igång med att läsa. En hög med bra sommardeckare är ett måste. Arne Dahls nya bok "Mörkertal" är en bok som går att läsa ut på några nätter. Men då måste jag stänga TVn. Ska göra det nu. Fast först ska jag kolla om det sänds någon bra serie. Nej det gör visst inte det.
Hunden har ockuperat sängen. Men hon är så söt så det får hon göra. Alltid! Jag lägger mig på längst ute på sängkanten. Dessutom tror hon att hon har valpar. Skendräktig. Där jobbar hormonerna för fullt. En gul piphund är favoritvalpen. Blir lite varmt bara. En lapphund med vinterpäls värmer rejält. Men jag ska väl inte klaga på det. Var tog du vägen Pyret?
OK dags att läsa alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela