Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Citrusblå

Publicerad 2005-11-18 16:55:36 i Dagens,

Har storhandlat på ICA idag. Det enda som är kul med ICA är deras reklam.
Jag får definitivt svårt att ta Ernst på allvar efter att ICA gjort en parodi på hans program.
Horst är bättre som Ernst än vad Ernst är själv. Jag missar hela tiden vad det är dom gör reklam för.
Vad är det som är billigt på ica denna vecka?
Spelar nog inte så stor roll. Vi kommer ihåg att det är ica dom gör reklam för. Det missar ingen.
Finns bara ica affärer i min närhet så var ska jag annars handla.
Saknar Stig och Horst bara.

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2005-11-18 17:21:28

Jaaa, Horst regerar! Men Ernst är sur och har kontaktat advokater. He he he.

Postat av: Lena

Publicerad 2005-11-18 22:59:46

Tilly är bra!

Postat av: Christina

Publicerad 2005-11-20 09:09:53

Horst är bäst. Men jag har ingen koll på varorna ICA gör reklam för så det är du inte ensam om. Men ICA kommer jag ihåg. De har haft så många bra reklamfilmer så det gör att man faktiskt ibland ser framemot reklamavbrotten

Postat av: Lejonhjarta

Publicerad 2005-11-20 10:22:35

Hmm... verkar som om jag missat se på tv den sista tiden. Har noll koll på ICA's senaste reklam.

Tur att det är söndag och man inte förväntas göra något. Det blir att zappa mellan reklamfilmerna på tv idag =)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-21 02:53:37

Moni
Lena
Christina
Lejonhjarta
Var senaste Horst reklamen lite sämre?
Har bara sett reklamen en gång.

Har däremot missat Ernsts nya program på tv.
Någon som kollat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela