Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

David Caruso och PepsiMax

Publicerad 2005-11-13 00:41:19 i TV och DVD,

Då får jag nöja mig med lite PepsiMax. Vill inte koffein den här tiden på natten. Men det kan inte hjälpas.

Sen får det bli lite seriöst tv tittande. Kan välja CSI Miami. David Caruso är aldrig fel.
Eller serien Lost. Jag ser om den från början.
Dricker jag tillräckligt mycket med PepsiMax kan jag nog hinna med både Caruso och Lost.

Mitt liv är så spännande att jag nästan svimmar.

Nu ska jag inte träffa Pyret heller. Börjar redan ångra mitt beslut.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-13 09:30:59

Men men .. du sa Time ut .. men du sa inte hur lång .. eller hur .-) *skrattar* 3 minuter 5 timmar 2 dagar eller några månader .. tja .. det återstår väl att se:-)

*kram* hoppas du gör så att du mår bra iaf. Det är ingen hit att bara ge hela tiden.-(

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:58:28

En timeout kan vara jävligt kort!

Men vad ska man med en lögnaktig, alkoholiserad skitstövel till?
Blir inte ens bra sex.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela