Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hatar Coop Forum

Publicerad 2005-11-23 23:40:25 i Lite av varje,

Jag är värdelös på att shoppa. Borde gå en kurs.
Ändå har jag inte köpt några julklappar. Bara trista och nödvändiga saker. En bal toapapper på Coop Forum. Ja, det här är väl intressant att få veta. Ojoj! Antecknar ni?
Jag hatar Coop Forum i Sundsvall. Huset ser ut som en gammal Öststatsbunker. Eller ett fängelse.

När jag ändå skriver om toapapper så kan jag ju lika gärna fortsätta. För toaletterna på Coop jävla Forum är äckliga. Dom ligger på bottenvåningen så om man blir kissnödig är det bara att knipa. Lämna kundvagnen och springa ner till äckel toaletterna och plocka upp plånboken. Betala fem kronor för dessa vidriga toaletter? Urk!
Jag vägrar. Jag kniper.




Kommentarer

Postat av: Daniel S

Publicerad 2005-11-24 00:17:34

Hej Pyret!
Jag är också en av många som snubblade över tröskeln till ditt place, faktiskt genom att jag sökte på Stjärntecken.

Nu skulle jag behöva växla några ord med dig lite vid sidan av angående inlägget om stjärntecken (14/11-05) om det är lugnt. Det är nämligen så att jag håller på med ett arbete och blev intresserad av texterna "Efter sex"... Du har min epost, hör av dig så svarar jag fortsats möjligt! Ha en nice dag!

Postat av: anita

Publicerad 2005-11-24 05:43:44

Hojta till om du hittat en kurs inom shopping *s*.

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-11-24 10:21:37

Offentliga toaletter är oftast äckliga... jag begriper inte varför man ska grisa ner så för jädrigt... har folk likadant hemma?

Eller passar de på att grisa och äckla sig när det är på något annat ställe?

Som det är får man ofta gå och hålla sig till man är blå i nyllet.

Postat av: Danne

Publicerad 2005-11-24 10:47:55

Tack för påminnelsen om julklappar. Kanske dags att tömma kontot :)

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-24 15:36:59

Jag är bra på det men borde gå en ekonomi kurs. ;)

/Anna

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-25 01:01:39

Re Daniel S:
Vill du arbeta efter sex?
Nej då ska man sova.

Jag har nog inte din e-postadress.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-26 03:38:09

Anna kan shoppa. Men behöver en kurs i ekonomi. Vem fixar det?

Danne
Nu är det dags!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-26 03:39:24

Re Nina på Johangården:
Ja man blir blå i ansiktet tillslut!

Postat av: Hasse

Publicerad 2006-07-20 18:20:54

Coop i Skellefteå är skit, dom har inte ens stekspadar eller potatispressar. Slutar dock med att jag alltid handlar där!

Postat av: Darkangel svarar Hasse

Publicerad 2006-07-20 22:17:07

Har dom inga stekspadar? Va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela