Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kort minne

Publicerad 2005-11-07 19:18:58 i Böcker,

Hittade mängder av bra deckare i bokhandeln i Ikanohuset.
Ska beställa dom på Bokus senare ikväll.
Trodde att jag skulle komma ihåg författarnas namn. Ville inte stå där och skriva upp alla författare. Tänkte att det ser nog dumt ut.

Hur dum får jag vara? Nu kommer jag att sitta länge framför datorn och leta efter alla bra böcker jag såg därinne.

Får se nu. Det var Ian Rankin och en dansk författare och…

Hjälp!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-08 07:28:25

Kan du inte lägga upp en lista på alla böcker? jag behöver boktips ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-08 22:25:38

Det var en bra idé!
Ska fixa det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela