Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lyssna på Persbrandt

Publicerad 2005-11-28 22:28:50 i TV och DVD,

Jag vilar med Persbrandt igen.
Det är behagligt för ögonen. Fast inte på det sätt ni tror.
Mina ögon svider så förbannat. Jag droppar i ögondroppar och lyssnar på Beckfilmen.
Mycket vilsamt för ögonen. Jag kan rekommendera det.
Alla som har Sjögrens syndrom kan ha nytta av detta tips.
Alla som sitter för länge framför datorn och får problem med ögon som svider har nytta av mitt tips.
Droppa ögondroppar i ögonen och lyssna på en Beckfilm.
Klart att ni kan lyssna på musik också. Men då missar ni Persbrandt. Det är inte kul.
Nu är det nyheter mitt i filmen. Då kan man öppna ögonen en stund.


Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-12-03 23:31:48

Du...vet du om att Persbrandt läst in talböcker?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela