Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

The terror-alert level has just been raised...

Publicerad 2005-11-14 22:52:08 i TV och DVD,

Kunde låta Kiefer Sutherland jaga mig lite. Då skulle jag kanske få upp farten lite.
24 timmar med Jack Bauer.
Fast dricker han inte ganska mycket? Kiefer i verkligheten alltså.

Bättre med Jack Bauer då. Han knarkade i förra serien men nu är han tillbaka. Fräsch som en nyponros. Nykär!

Ska jag berätta hur serien slutar? Vill ni veta?
Nähä. Låter väl bli då.



Kommentarer

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-14 23:14:54

Jack Bauer i all ära, men du missade väl inte Persbrandt på Fotbollsgalan? Han var helt klart bäst!
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-14 23:18:26

Avskyr fotboll.
Så då har jag alltså missat Persbrandt.
Nej, nu gråter jag. :(

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-11-14 23:31:14

Jag bara råkade knäppa över och precis då stog Persbrandt där och pratade. Tänk jag har en kompis som inte alls kan fatta hur man kan tycka att han har nåt! Men så har hon lite konstig smak också :-D
Kiefer Sutherland skulle jättegärna få jaga mig och faktiskt få tag på mig också!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-14 23:36:52

Re Humlan:
Persbrandt och Kiefer är heta!
Kan aldrig få nog av dom. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela