Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack v. 46

Publicerad 2005-11-15 18:52:13 i Lite av varje,

Veckans tjejsnack.

1.Vilken är din favoritbok?
Bok? Hur lång tid har jag på mig?
Tar några favoriter ur högen.
Michael Connelly- Fällan, Patricia Cornwell – Trace, Jeffrey Deaver – Dans med döden, Åsa Larsson – Solstorm.
2. Vad läser du just nu?
Anna Jansson – Svart fjäril.
3. Vilken favoritförfattare?
Patricia Cornwell. Alltid.
4. Har du något bra boktips?
Se listan här.
5. Vad skulle du skriva en bok om, om du vore författare?
En realitysåpa i bokform om Pyrets och mitt liv.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-15 20:32:16

Myy .. vill ha Darkangel precis som hon är .. i bloggen alltså .. läste din kommentar hos M *kramis*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-15 22:08:53

Re MyyZz:
Jag fick bara stryka några inlägg om spritvanorna.
Var inte så farligt.
Får använda koder i fortsättningen. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-15 22:57:49

Re MyyZz igen:
En bra sak är ju att min timeout blev jävligt kort.
Nu kan jag blogga om sex igen! Yes! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela