Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Alla smaskiga detaljer om mig

Publicerad 2005-10-14 01:23:48 i Dagens,

Fler frågor. Denna gång stulna av Galadriel som hittat frågorna hos Fashionista.

namn
: Darkangel
födelsedag: i augusti.
hårfärg: brunt med slingor i koppar/guld. Ser ut som morotsfärg. Men snyggt ändå
intressen: hundar, blogga, sex, sjukdomar, mediciner, träning

plats: Sundsvall
bok: Trace – Patricia Cornwell
film: Million dollar baby
magazine: Fitness Magazine
skor: Jodå helst.
drink: vitt vin.
musik: lyssnar inte på musik nu.

kysst någon: Jaa!
haft sex: Ja någon gång för länge sen
rökt: tjuvrökt
stulit: kanske jag har. Men det är preskriberat.
stått på scen inför publik: Bara på trista föreläsningar om polyelektrolytkomplex.

senaste person:
du pratade med: Grannen
du kramade: Pyret
du pussade: Pyret
du skrek åt: Pyret
som krossade ditt hjärta: Pyret. Jag upprepar mig!

äger du några converseskor? Nej!
vad spenderar du dina pengar på? Tv serier på dvd och träningskläder.
senaste konserten? Lyssnar inte på musik. Vad trist.
vad dricker du för alkohol? Öl.
hur ser du ut idag? Lika söt som vanligt.
favorit hängställe? Mias järnvägskondis. Trendigt ställe.
hur svarar du i mobilen? Jaa?
politiker du tycker om? Göran Persson. Nej jag skämtar. Finns ingen.

hur många par skor har du: Bara joggingskor.
var har du ont: överallt.
vad lyssnar du på: tvn som visar något skitprogram.

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-14 09:55:07

Kul! Jag lånade dem. :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 16:06:54

Re Ellis:
Jag har kollat svaren!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela