Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Choklad är näst bäst

Publicerad 2005-10-14 15:55:35 i Sweets for my sweet,

Höll nästan på att förstöra hela kvällen. Glömde nästan min fredagsbakelse.
Om jag inte får sex ikväll så tar jag det näst bästa. Choklad naturligtvis. Plus en bra serie på dvd. Gärna Buffy eller Sex and the City.

Jag har fördomar mot människor som jobbar på fikaställen. Vill inte att dom ska vara för magra. Har fått för mig att dom inte gillar allt det goda dom säljer då. Nu besannades mina fördomar. Den taniga lilla tjejen tittade storögt på mig när jag ville köpa mina chokladmousse bakelser. Choklad… eh… vadå…?
Jag pekade på bakelserna lika energiskt som vilken liten unge som helst i godisaffären.
Alltså har hon inte ätit av bakelserna. Hon äter säkert bara Paulunbröd. Om ens det.
Nej lite runda och fina ska dom som jobbar i den här branschen vara. Så att jag vet att dom varje dag trycker i sig minst en bakelse.

Håller det här argumentet? Måste man äta sig genom hela sortimentet på Lidl bara för att man jobbar där. Nej, det vore ju för eländigt.

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-14 23:52:57

Hm... näst bäst? Njae... (Hoppas inte Sambon läser detta, haha).

*fniss*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-15 00:47:47

Ja, är det näst bäst? Eller...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela