Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Combat tjejen

Publicerad 2005-10-03 20:46:38 i Träning,

Efter den sovdagen så var jag i toppform för ett Body Combat pass! Rejält med mat i god tid före passet och sen var jag laddad.

Borde gå två gånger per vecka. Är lite irriterande att inte kunna rörelserna. Det är ju inte svårt. Får leta någon tidning där alla rörelser finns beskrivna. Sen får jag, den lilla teoretikern, läsa och öva hemma.

Konditionen har jag. Är inga problem med att hänga med rent konditionsmässigt.
Men hjärnan släpar efter lite. Fick några tips av instruktören om vad jag kan göra när jag får hjärnsläpp. Men jag orkar inte berätta för alla att jag har varit sjuk så mycket förut. Det är skönt att ingen vet något om min bakgrund. Dom brukar titta så deltagande på mig då. Urk för det.
Nej, det passar bättre med en som står och skriker åt mig att jag ska sluta fega.
Inte för att den här instruktören någonsin gör det.
Men inget klemande på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela