Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dagens träning

Publicerad 2005-10-04 20:58:13 i Träning,

Jag fick mail från min fystränare som undrade om det fungerar bra med träningen.
Det fungerar ju bra. Vilken tur! Då slipper jag känna prestationsångest över det.
Är nog bara att planera in ett Body Combat pass till denna vecka. Jag satsar på det passet ett tag. Så jag lär mig något ordentligt. I stället för att testa alla pass på en gång.
Gäller att få in en bra vana också. Är lätt att åka till gymmet nu. Men när det blir snö. Burr!
Då blir jag en mästare på ursäkter igen.

Han är lite tuff min fystränare! Inte dumt alls. Går inte att fega undan nu.
Han kommer nog att mosa mina ursäkter om snö och kyla och…


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-04 23:11:13

Ja, han eller jag......;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-04 23:21:07

Du är nog tuffare!
Med den tatueringen. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-05 19:51:09

Hahaha, nej det tror jag inte....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela