Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Desperat hemmafru på hotell

Publicerad 2005-10-06 11:54:31 i Dagens,

Min medicinering igår kväll fungerade utmärkt. Jag är pigg och glad som en liten solstråle nu.
Snart ska jag hämta min nyreparerade bil. Det blir dyrt. Då sjunker humöret något. Men bilen vill jag ha tillbaka.
Sen ska jag handla. Då kommer humöret att sjunka rejält. Fy för affärer. Jag struntar i maten. Blir aldrig någon hemmafru. Men desperat är jag ibland.

Vill bo på hotell. Nu!


Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-06 13:23:47

Eller en vacker man iklädd enbart förkläde:-) Bättre än hotell :-)
Ja, jag vet att jag är knäpp ... men det är ganska skönt ;-)

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-06 14:46:15

Hej hoppas du mår bättre idag. Kronisk smärta är aldrig rolig. SJälv har jag problem med axlar och nacke, får en sådan huvudvärk som får mig att må illa, och bara vilja dö. Shit!

Jag vill också bo på hotell, eller åtminstone ngn. som tar hand om hushållet, kanske ska skaffa en man?

Ångest att handla,,,fy
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-06 23:38:13

Re MyyZz:
Du är härligt knäpp!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-06 23:42:24

Re Mocca:
Det började bra, sen gick det utför. Men det kommer en dag i morgon också.
Ont i axlar och nacke. Huvudvärk. Jag känner igen det där. Fy faan!

Men hotell!
Det tror jag på!
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela