Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Down memory lane

Publicerad 2005-10-19 22:12:38 i Lite av varje,

Är alltid sen med att svara på frågor. Kan ju göra det till en egen nisch att svara på bloggfrågor en månad efter att alla andra har svarat.

För 10 år sedan:
* jobbade jag nästan dygnet runt
* älskade jag mitt jobb
* hade jag många fackliga uppdrag
* studerade jag på kvartsfart på Universitetet i Umeå.
* Blev jag riktigt sjuk

För 5 år sedan:
* Jobbade jag 75 % på mitt gamla jobb
* Mådde jag skitdåligt varje dag, men hävdade att allt var bra
* hade jag en vidrig psykopatchef som gjorde varje dag på jobbet till ett helvete
* var jag helt slut i kropp och själ

För 3 år sedan:
* Var jag tjänstledig från gamla jobbet
* provade jag ett nytt jobb som lärare i engelska
* älskade jag det nya jobbet
* blev jag uppsagd från det gamla jobbet
* opererade jag mig

För ett år sedan:
* var jag på väg tillbaka i livet igen
* förälskade jag mig i Pyret igen
* Började jag sova bättre

För en månad sen:
* tränade jag igen
* började jag med Body Combat och blev frälst
* älskade jag promenaderna med min hund
* njöt jag av början på hösten
* njöt jag av bloggandet
 
Igår:
* låg jag under duntäcket hela dagen och deppade
* tittade jag på Buffy the vampire slayer
* tyckte jag synd om mig själv
* fick jag snälla och varma kommentarer på bloggen

Idag:
* hade hunden magsjuka
* Blev jag väckt klockan åtta av hunden som hade magsjuka
* fikade jag på Mias igen
* mår jag ganska bra
* Sken solen
* njuter jag fortfarande av bloggandet
 
Imorron:
* ska jag gå till tandhygienisten. Bläh!
* Åka till stan och shoppa
* Ladda inför helgen
* Gå en lång promenad med hunden
* Pussa hunden för att hon är så söt

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-19 22:59:23

Pussa jycken en gång till, från mig!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-19 23:20:26

Re Kimmi:
Ska pussa henne nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela