Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fega eller fege.

Publicerad 2005-10-25 23:42:11 i Politik,

Är nog ingen idé att försöka bli seriös i kväll. Jag ger upp.

Vet inte ens om Fega Fredrik och moderaterna har gjort något jag kan reta upp mig på. Eller borde jag skriva Fege Fredrik? Många tycker såna saker är viktigt. Jag menar naturligtvis inte Fredrik Paulun. Han är nog inte feg. Han kan vara modde. Det har jag ingen aning om.

Faktum är att några av mina bästa vänner kan vara moddar. Nej, inte just moddar. Men dom röstar definitivt borgerligt. Kanske kommer att rösta på moddarna i nästa val. Vi har alltid roliga diskussioner om politik. Eller också diskuterar vi inte alls. Jag tycker att folk får vara moddar om dom vill.

För tänk vad tråkig världen skulle vara om alla tyckte precis som jag. Eller om alla såg ut som jag. Tänk om alla blev kära i Pyret? Ruggigt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-27 12:33:43

Har lagt in en bild på fegE Fredrik i min blogg. Visst är han lite lik en ledsen clown?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela