Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Handlingsplan mot höstblues del 2

Publicerad 2005-10-18 20:53:04 i Hälsa och ohälsa,

Jag fortsätter med min handlingsplan mot höstblues.

Jag har fått tips från Kimmi, Anna, Ellis, och Mocca.

Del 1 av handlingsplanen finns här.

  • Värmeljus och vanliga ljus i mängder. Jag älskar verkligen tända ljus.
  • Lyssna på bra musik.
  • Tända rejält med lampor inne. När man inte kvällsmyser med tända ljus förstås.
  • Dricka gott te. Ska åka till IDO imorgon och lukta på nya tesorter.
  • Bra serie eller film på tv. Blir snart en ny säsong av ER på dvd för min del.
  • Blommor. Slösa med krukväxter i fina färger. Höstglöd är billiga och fina. Eller köp en blombukett i härliga höstfärger.
  • Sova på natten.

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-18 21:00:27

Det låter jättebra alltihop tycker jag.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-18 21:27:13

Inte min typ av jagabluesenpåflyktengrejjer, Sova på natten är toppen .....
Mysa med djuren har du glömt. Vara mycket nära och gosa ååååå va mysigt:-)
Sex skrev du va? ;-)
*kramis*

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-18 22:02:39

Bra jobbat! Nu ska det bara utföras!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-18 22:03:35

Jo! Att sitta och glo på havet brukar vara mysigt...

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-18 22:32:04

re MyyZz:
Klart jag skrev om sex. Kolla del 1. :)
Mysa med djuren är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela