Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Handlingsplanen kompletteras

Publicerad 2005-10-17 23:23:32 i Hälsa och ohälsa,

Jag glömde verkligen en sak när jag skrev min handlingsplan mot höstblues.

Alla kommentarer jag får från er andra bloggare.
Alla snälla kommentarer värmer så att jag blir alldeles lycklig.

Det gör skillnad. Tro inget annat.
Ni finns ju därute.
Med varma kramar och handfasta råd.
Precis vad man behöver. När den jävla hösten är här. När livet ibland är skit.

De som skriver krönikor där både bloggar och bloggare idiotförklaras har inte förstått mycket. Men det visste jag ju redan förut. Att dom som gapar högst i allmänhet inte har så mycket att säga.

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-18 08:14:32

Jag tror att många av de där gaparna förutsätter att en blogg ska vara nåt riktigt fiiiint och kulturellt och världsombildande. Snobberi, säger jag.
Att skriva om vardagens små och stora händelser, att dela med sig och få ta del av andras, att stötta/fnissa/diskutera... allt det där är lika viktigt det.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-18 14:47:03

Det är faktiskt viktigare än jag trodde i början ... att få kommentarer, respons på det man skriver. Det går rakt in i hjärtat ,.... verkligen.

*kramis*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-19 00:22:25

Re Ellis:
Håller med dig.
Dom som är fiiina och kulturella har ju alltid haft stora möjligheter att föra fram sina åsikter.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-19 00:23:29

Re MyyZz:
Visst är det viktigt. Jag trodde inte heller att det skulle ha så stor betydelse.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela