Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Noll koll

Publicerad 2005-10-18 22:48:10 i Dagens,

Jag har slutat att lyssna på musik. Det är inte klokt för jag älskar ju musik.
Nu är det bara radio RIX i bilen som gäller. Inget fel med det.
Lite mer behövs ändå för jag blir ju glad av musik. Har knappt använt cd spelaren sedan jag köpte en liten fin anläggning till sovrummet.
Någon MP3 spelare existerar inte i mitt liv. Bara det är extremt i sig. För prylfixerad är jag ju.

Har ingen aning om vilken musik som är bra nu. Jag läser era listor och tips och märker att jag har noll koll. Vet inte vad ni skriver om. Känner mig som när jag läste Linda Skugges krönika för en evighet sedan. På den tiden hon skrev om musik. Jag förstod inget. Kände mig minst 100 år gammal. Nu känner jag mig 200 år gammal för jag vet återigen inget om musik.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-18 22:51:50

äsch, fastna inte säger jag bara....det är addictive och festivaler är dyra...

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-19 07:48:38

Jag vet inte heller vad som anses bra just nu, men det struntar jag i. Jag lyssnar på vad helst som faller mig i smaken. Det blir mest gammalt. Sånt som mina barn aldrig hört talas om. :)

Postat av: Alter ego

Publicerad 2005-10-19 20:26:53

Haha här är en till.

Postat av: Kadrik

Publicerad 2005-10-20 01:44:40

För alla med dålig :-) eller ingen musiksmak rekommenderar ett besök på Last FM. Här är min profil med det jag dansar (inte) till:
http://www.last.fm/user/Kadrik/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela