Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Om mig

Publicerad 2005-10-01 21:52:55 i Dagens,

För nya läsare kan jag berätta att jag gillar träning och då speciellt Body Combat.

Jag gillar hundar, tv-serier på dvd, kvällstidningar, läppglans, politik, bloggar.

Jag tycker om att läsa böcker. Speciellt deckare.

Snöar in på olika intressen ibland som t.ex. kost. Eller Tai Chi. Då läser jag allt om det området under halva dygnet och ägnar resten av dygnet åt att praktisera. 

Jag har svårt att somna på kvällen. Men det har blivit mycket bättre på senaste tiden. Utan att jag egentligen har gjort något speciellt.

Har inget omdöme när det gäller kärlek. Fastnar alltid för helt omöjliga män. Där är jag ganska konsekvent faktiskt.
Annars är jag mest konsekvent okonsekvent.

Tycker om att diskutera om alla möjliga frågor.

Gillar att hålla föredrag. Många tycker det är hemskt. Jag löste min rädsla på ett för mig ganska typiskt sätt.

Gillar råa skämt.

Tycker om att umgås med killar men läser mest bloggar som tjejer skriver.

Vill veta det mesta om folks sjukdomar. Gärna detaljer. Skriver gärna om mina sjukdomar.

Är lång och smal. Men var riktigt fet under något år. Ojoj, så fet jag var.

Har en söt hund som heter Mumma.

Har jag glömt något?


Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-10-01 22:01:40

Va säger du? Vill du veta om sjukdommar??? Det är väl varken kul skrivning eller läsning???

Postat av: Cornelia

Publicerad 2005-10-01 22:13:04

Ny layout - fin!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:40:43

Re Rita:
Åh, det är hur kul som helst.
Jag är lite knäpp. Men det bjuder jag på! :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:41:34

Re Cornelia:
Tack!
Är inte riktigt klar ännu. Men jag behövde lite färg i mitt liv. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-01 22:46:10

Re Cornelia igen:
Försökte lämna en kommentar på din blogg. Men det gick inte. Försöker senare igen.
Men dina höstfotografier gör mig riktigt lycklig!
Så härliga färger!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2005-10-02 20:05:17

Tack, jag gillar hösten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela