Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Persbrandt duger fint

Publicerad 2005-10-23 22:49:20 i TV och DVD,

Jag förstår inte serien Medicinmannen.
Kanske beror på att jag somnar så fort Mikael Persbrandt försvinner ur bild. Det blir lite obegripligt då. Ändå måste jag säga hålla med alla som tycker att serien är ett hafsverk som inte skulle engagera särskilt många om den inte hade en bra skådespelare i huvudrollen. Persbrandt sliter bra med sin roll. Jag sliter mitt hår i förtvivlan över att tv 4 inte levererar.
Det mesta i serien är obegripligt även om man håller sig vaken. Nu är det ändå en svensk actionserie som sänds på bra tid på söndag så vi är nog hyfsat många som tittar ändå. Men utan Mikael Persbrandt skulle serien vara i det närmaste outhärdlig.

 

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-10-23 22:52:22

Jag som förfasat mig över att jag inte kollat på den. Men då behöver jag inte det alltså längre. Skönt :)

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-10-23 23:04:29

Inte ens Persbrandt kan få mig att titta på Medicinmannen. Den är verkligen tråkig. Och jag somnar också, tyvärr vakanr jag inte varenda gång han är i bild :(
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-23 23:26:17

Re Humlan:
Du har bara missat Persbrandt. Resten är skit.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-23 23:28:30

Re Mocca:
Jag blir helt förvirrad av att somna och sen vakna av att Nina Gunke håller på att operera en gubbe med hepatit C. Men vad faan. Nu får dom skärpa sig.
I'm lost.

Postat av: Tant Monica

Publicerad 2005-10-24 14:23:39

Instämmer. Jag behöver knappt någon sömnmedicin längre på söndagkvällarna *skrattar*

Gillar din blogg, den är bra, och visst får vi prata om kronisk värk, jojo!

Postat av: Annika Thingvall

Publicerad 2005-11-30 14:19:29

jag är en tjej som är 32 år
jag vill träffa Mikael Persbrandt
vill du träffa mig nån gång jag tycker att han spelar som Martin holts och gunvald larsson kan ni behålla Medicinmannen och Beck filmarna hälsningar Annka Thingvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela